Toate produsele prezente pe site-ul www.pauzadefructe.ro sunt destinate folosirii in conditii uzuale si private si in niciun caz unei folosiri profesionale sau asociate acesteia. In caz de utilizare neconforma a produsului garantia nu va putea fi aplicata, in special asupra produselor care au fost deteriorate in momentul instalarii lor (supratensiune, fixare eronata, etc).

Exercitarea dreptului de retur poate sa intervina in urmatoarele conditii :
a) Acceptarea returului produselor nealimentare in cazul in care :
⦁ Ambalajul prezinta deteriorari severe;
⦁ Produsele au fost livrate / facturate gresit;
⦁ Produsele prezinta defecte de fabricatie;
⦁ Produse cu defecte calitative;
In acest caz costurile aferente returnarii produselor (transport) cad in sarcina vanzatorului.

b) Returnarea produselor din categoria de produse alimentare fara conditii de temperatura controlata de depozitare si transport:
⦁ Bacanie – trebuie sa aiba ambalajele de origine intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj, eticheta), sa nu fie devidate si sa se afle in termenul de valabilitate;
⦁ Bauturi- trebuie sa aiba ambalajele de origine intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj, eticheta), sa nu fie devidate si sa se afle in termenul de valabilitate;
⦁ Hrana pentru animale – trebuie sa aiba ambalajele de origine intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj, eticheta), sa nu fie devidate si sa se afle in termenul de valabilitate.
In acest caz costurile aferente returnarii produselor (transport) cad in sarcina cumparatorului.

Sunt exceptate de la dreptul de retur urmatoarele cazuri (nu se accepta returnarea si nu se ramburseaza):
a) conditii generale
⦁ Lipsa bon fiscal / factura fiscala
⦁ Lipsa documentelor cu care s-a livrat produsul
⦁ Nu s-au respectat conditiile de intretinere

b) Produse alimentare:
⦁ produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
⦁ produsele alimentare din categoria produselor cu conditii de depozitare si transport cu temperatura controlata (produse calde, produse refrigerate, produse congelate):

  • produse congelate
  • icre
  • paine si specialitati
  • legume, fructe, lactate, branzeturi si oua

⦁ orice alte produse alimentare sau nealimentare (produse cosmetice cu conditii de temperatura si umiditate impuse de producator si dispozitive medicale) care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
⦁ bauturile alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla
⦁ produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
⦁ produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, tigari)

Returnarea produselor se face exclusiv prin intermediul serviciilor de curierat.
Produsele care sunt trimise prin curier trebuie sa fie ambalate si predate integral curierului, conform solicitarii din formularul de retur. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre vanzator, preluarea va fi refuzata.

Vanzatorul poate sa anuleze comanda si sa restituie in mod automat contravaloarea comenzii in urmatoarele conditii:
⦁ adresa si datele de contact client gresite sau lipsa
⦁ refuz primire
⦁ refuz plata transport
⦁ refuz plata ramburs
⦁ clientul nu poate fii contactat si nu este gasit la adresa de domiciliu. In acest caz coletele vor fii pastrate 7 zile in depozitul curierului, interval in care se incearca de 2 ori expedierea dupa care se vor returna la magazinul de unde s-au achizitionat produsele.

In momentul returnarii produselor, cumparatorul trebuie sa prezinte :
⦁ formular de retur completat
⦁ bonul fiscal original/copie prin care dovedeste achizitionarea produsului;
⦁ produsul/produsele care face obiectul returului;
⦁ certificatul de garantie (daca este cazul)

Rambursarea contravalorii produselor returnate:
Rambursarea integrala sau partiala a comenzii se efectueaza in maxim 14 zile din momentul receptionarii produselor de catre vanzator. Restituirea sumelor incasate se va face in felul urmator :
⦁ aceluiasi client care a generat plata online
⦁ pentru comenzile platite ramburs prin virament bancar, cu acordul prealabil si expres al clientului, in contul indicat de catre client in formularul de retur
⦁ pentru platile online cu cardul, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata
⦁ in termen de 14 zile de la receptionarea returului trimis prin curier